miercuri, 10 decembrie 2008

Astazi ca de obicei m-am trezit foarte greu si foarte tarziu.Ca in fiecare zi a trebuit sa ma imbrac in idioata de uniforma care imi face nervi in fiecare dimineata.Totusi este si o parte buna,nu trebuie sa ma gandesc cu ce ma imbrac a doua zi.Am reusit sa ies din casa la 8:57.Prima ora,adica cea de religie a fost foarte interesanta,ne-am uitat la pozele de cand era mai mica ale unei colege.La ora de mate ne-a predat o lectie noua si am facut un execitiu,care nu stii exact unde incepe si unde se termina.La franceza am ascultat muzica iar la limba romana am primit vestea ca vom da maine test.Primele 4 ore au trecut destul de repede,dar greul de abia acum urma...2 ore de informatica.Cand am spus "greul de abia acum urma" nu m-am referit ca ora de info ne solicita foarte mult;din contra,ora de informatica este foarte usoara si plictisitoare in acelas timp.Ca sa fiu mai clara la orele de info nu facem nimic,iar uneori doamna profesoara nici nu vine la ora.Totusi azi am avut noroc...am facut doar o ora de plictiseala.

Un comentariu: