sâmbătă, 26 septembrie 2009

as vrea...



As vrea sa fii cu mine pe 6....as vrea sa fie totul ca atunci cand era mica si ma trzeai la 00:00 ca sa imi spui "LA MULTI ANI",iar eu sa adorm inapoi fara sa imi dau foarte bine seama ce mi-ai spus...As vrea sa imi aduci micul dejun la pat,chiar daca acum m-am dezobisnuit sa mai mananc dimineata...dar stiu ca nu e posibil si incerc sa ma gandesc la altceva....ma gandesc ca va am pe voi...
Octa-nu mai stiu exact cand am inceput sa vorbim,sa vorbim mai mult,dar stiu ca acum vorbim foarte mult.Imi place sa stau si sa vorbesc cu tine,tu gasesti ceva comic si acolo unde nu e si vezi raul acolo unde nu e...asa esti tu si de asta esti sormea...big hug 4 you>:D<(asa cum iti place tie)
Bia si Cata-pe voi nu va pot desparti si sa vorbesc mai intai de bia si apoi de cata sau invers pentru ca nu pot sa aleg.Cu voi stiu cand am facut cunostint...eram la gradi,dar prietene am devenit abia la scoala,si aseara mi-am dat seama ca prietenia noastra e una de durata chiar daca a avut o mica mare intrerupere,totusi am reusit sa ne recapatam increderea una in cealalta...
Gabi-pe tine te cunosc de cel mai putin timp,si imi place ca in orice situati tu ai un sfat si o vorba buna,ca esti o fire nebuna si ca pana la urma ti-ai dat seama ca nu suntem asa cum paream la inceput,sau cum ai fost informata(daca s-a intamplat asta)...

...si pentru ca veti fi cu mine atunci e important,stiu ca ma veti face sa rad,imi veti spune sa nu mai beau si imi veti spune la multi ani de multe multe ori(macar sper:))):)):)):))) .....

4 comentarii:

  1. ms ca m-ai facut sa plang:|
    :-J
    >:D<...nu vei mai scapa de mn:D
    vei zice mai taci biank:))
    si eu as vrea sa fim impreuna [toate 5]cat se poate de des...pt k mai tarziu nu se stie:|
    :*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am vrut sa te fac sa plangi.....:|

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo....poza cu sictir=)) :x:X

    RăspundețiȘtergere