sâmbătă, 23 ianuarie 2010

leapsa ...

Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand:
"omul care ma dusmanea cel mai mult la masa"(Jucatorul-Dostoievski)
Fara sa verificati, cat e ora?
21:35
Verificati!
21:25
Cum sunteti imbracat(a)?
Pijama:))
Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Inainte citeam...si vorbeam cu Popa:p
Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Televizorul
Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Astazi dimineata(defapt era deja 13:30 aproximativ:)))...am venit acasa:))
Ce-ati visat ieri noapte?
Chiriasi si parasute=))
Cand ati ras ultima data?
Cred ca azi dimineata ,pe la 00 :))
Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Tablouri,suportul televizorului,veioze...
Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
:-??...ceva ce nu m-ar face fericita doar pe mn,ci si pe cei din jur,cu toata ca...nu stiu ce ar putea fi acel ceva.
Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Memoriile unei gheise.
Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Nu...defapt nu imi aduc aminte:))
Ce parere aveti despre acest chestionar?
OK...am o ocupatie si nu ma mai plictisesc:)
Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
:-??...mi-am dat seama ca imi place sa oftic lumea:))...mai ales unele persoane.:-"
Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Zamina
Si daca ar fi vorba de un baiat?
Nu m-am gandit.
V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Da.
Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
"Ce cauti aici??!Du-te inapoi!!"
Daca ati putea schimba ceva in lume (in afara de politica), ce ati schimba?
As vrea sa desfiintez manelele si sa izolez persoanele ipocrite de restul lumii:))
Ce ati vazut la televizor ultima data?
Desene animate:)))
Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Bianca,Gabi,Octa...si cn mai vrea:P









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu