sâmbătă, 20 martie 2010

colivarii 2


In sfarsit apuc si eu sa mai scriu ceva...V-am tot promis ca voi scrie continuare,m-ati batut atat la cap,incat acum,cand am gasit putin timp liber m-am gandit ca continui poveste voastra de dragoste,viata sau de ce vreti voi....
Acum ceva timp colivarii au decis ca nu mai pot trai in pacat si s-au hotarat sa faca nunta.Aceasta va avea loc pe in mai(ma insor la anu-n mai:))),pe 22 mai exact(sunteti toti invitati-din partea mea in mod deosebit,din din partea lor doar daca aduceti mancare,bauturi si foarte multi bani).Fericitul eveniment va avea loc in natura,intr-un cadru romantic,langa un izvot(in care oile si-au golit intestinele)si unde apa este la fel de pura ca si Colivara.Cei doi tineri sunt inca in cautare de nasi(ii cred si eu-nu este usor sa gasesti 14 perechi de nasi),si eu va sfatuiesc sincer sa nu va puna pacatul sa le fiti nasi ca e de rau(va paste saracia)...
Ce au mai facut Colivarii?...am uitat ceva foarte important...nu o sa ghiciti cu cine am fost la biserica...cu viitorul cel mai mare preot a Brosteniului si cu viitoarea stundenta la UMF[Colivarii pe scurt].A fost foarte comic...la Inceput Clivarul nu stia cum sa mai scape de noi,deoarece Colivara se tot manifesta de fata cu babele din parohie....partea cea mai comica a fost la sfarsit cand Colivara a dat cu capul intr-o candela.(nu glumesc si va dati si voi seama ce sfintita a fost)...
nu stiu ce sa ma va spun despre colivari,asa ca ii las sa doarma:))

6 comentarii: