joi, 1 martie 2012

Steve Jobs.

Ştiu că n-am mai scris de ceva timp( un an si cateva zile) şi-ntr-un fel îmi pare rău. Nu dau vina pe timp, au fost zile în care timpul nu mi-a stat în cale, da’ are şi el o mică (mare) vină. Zăpezile au atacat România(şi restul lumii) de când n-am mai scris, aş fi putut să scriu despre asta, dar lenea nu m-a lăsat.
Acum vreo juma’ de oră am aflat că eMag organizează un mic/mare concurs. Cică primii o sută de bloggeri care scriu un articol, introduc un link de tip ProfitShare către pagina asta căştigă această carte. N-am vrut să ratez ocazia, având în vedere faptul că Steve Jobs a reprezentat şi încă reprezintă un model pentru tinerii din ziua de azi. Cică-i “foarte simplu”, deci nu pierd nimic daca încerc. POate după asta o să-mi revina ambiţia de "blogăr" înrăit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu